nomoremrbig.blogg.se

Om att hitta en bra man att kunna bli kär i. Om att hitta sig själv. Om att stärka sig själv. Om att låta sig älskas och att kunna älska.

Att kunna älska?

Publicerad 2014-03-26 10:51:22 i Allmänt,

Jag är en tjej i de övre tjugoåren och jag har aldrig älskat. Denna blogg har jag skapat för att lära mig sätta ord på känslor. Jag har svårt att prata om känslor och jag måste lära mig att öppna mig. Kanske är det fegt att göra det anonymt, men det är alltid en början.

Jag har aldrig tyckt att det har varit särskilt viktigt att ha en pojkvän. Förrän nu. Nu känner jag att jag vill träffa någon och jag inser hur svårt det är för mig. Jag har alltid flytt från de bra killarna och dragits till de svåra. Hur kan man utveckla djupare känslor för någon som känner detsamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela